18 March 2008

Carbon/Silicon @ Free Yr Radio Tent - 14 March 2008 (SXSW Day 3, Pics)

Mick Jones made an appearance at SXSW, and it wasn't as a figure of distinction at some fancy panel as you might suspect. Nope. Instead, he was out in full suit on a 95 degree day performing with his latest post-Clash venture, Carbon/Silicon.

What can I say about the show? Hmm...it was...hot outside? It was really cool to see Mick Jones in person? Oh, you wanted to know about the actual music? Right right, well, let's just say Mick's best days as a masterful songwriter may be behind him. Look, I hate to sound pissy and judgmental - especially towards someone of his stature who I respect immensely - but I couldn't help but be wholly disappointed by Carbon/Silicon's music, both lyrically and musically.

"Here's another one about global warming," seemed to be the resounding stage banter prior to every song, except for the one where he mentioned being inspired by Soylent Green. Really, Mick? Your muse is now a 70s film about eating people? The song title in the MP3 after the jump kinda says it all...





Listen: "What The Fuck?"

Visit Carbon/Silicon on MySpace.

2 comments:

Unknown said...

Se que todo mundo piensa que soy la niña fría.
Pero no lo se, es la imagen que he dado, pero alguien que me escuche, alguien que me entienda alguien, que no se burle.

A mi hermana la hiero, nunca puede ver lo que siento por que en su egoísmo solo piensa en si misma y en nadie mas.

Mis padres de todo se la pasan culpándome y lo se algunas cosas si han sido mi culpa aunque otras no y lo siento nadie me puede ver llorar nunca, todo mundo cree que soy la niña fría y fuerte y lo soy pero no es así siempre, en cualquier momento a mi me pueden derrumbar por que fuerte no soy y el llanto mas ya no puedo aguantar.

No se por que lastimo tanto a los que mas amo, si se que controlarme debo de aprender, pero no puedo, solo lo se por que tal vez solo es una forma de defenderme, pero no lo hago con la intención de protegerme, cosa que creo que no me sale a la perfección.

costa rica tours, shopping online, costa rica fishing, jaco fishing charters, costa rica whale watching, costa rica dolphin watching, costa rica party boat, panama fishing, fishing costa rica los suenos, los suenos fishing charters, costa rica fishing los suenos, los suenos costa rica fishing, costa rica los suenos fishing, fishing costa rica los suenos, los suenos fishing charters, costa rica fishing los suenos, los suenos costa rica fishing charters, costa rica los suenos fishing,
http://www.kingtours.com/.

Anonymous said...

thanm admin hiiii...
A mi hermana la hiero, nunca puede ver lo que siento por que en su egoísmo solo piensa en si misma y en nadie mas.
Turk Dilber Ay Unutulmazları klasikleri yeşilçanı güzeleri